OFERTA PRACY – PODINSPEKTOR W ZESPOLE FINANSOWO-KADROWYM
13 lutego 2024DYREKTOR CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W KLUCZACH
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze
PODINSPEKTOR
w Zespole finansowo-kadrowym
w wymiarze 1 etat.
1. Wymagania związane ze stanowiskiem:
1) Wymagania niezbędne:
Kandydat :
- jest obywatelem polskim, z zastrzeżeniem art. 11 ust. 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,
- nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- posiada wykształcenie stosowne do opisu stanowiska,
- posiada kwalifikacje zawodowe wymagane na stanowisku podinspektora (co najmniej wykształcenie średnie i 3 lata stażu pracy),
- cieszy się nieposzlakowaną opinią.
2) Wymagania dodatkowe:
a) znajomość i umiejętność korzystania z przepisów prawnych obowiązujących na wymienionym stanowisku, w szczególności ustaw:
- o finansach publicznych,
- o rachunkowości,
- o samorządzie gminnym,
- o pracownikach samorządowych,
- o postępowaniu egzekucyjnym w administracji,
- o realizowaniu usług społecznych przez centrum usług społecznych,
- o pomocy społecznej,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
b) preferowany kierunek studiów: ekonomia, rachunkowość, finanse, administracja,
c) bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności Excela,
d) znajomość obsługi: REKORD, PŁATNIK,
e) umiejętność analitycznego i logicznego myślenia,
f) posiadanie predyspozycji osobistych tj.:
– przestrzeganie przepisów prawa,
– umiejętność pracy pod presją czasu,
– sumienność, komunikatywność, obowiązkowość, spostrzegawczość, terminowość, rzetelność, dokładność, odpowiedzialność, umiejętność precyzyjnego przekazywania informacji, duże zaangażowanie i identyfikacja z wykonywaną pracą,
– opanowanie i dyskrecja,
– umiejętność pracy w zespole.
2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- Prowadzenie ksiąg rachunkowych Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, Depozytów, rachunku kwot wyegzekwowanych od dłużników alimentacyjnych, ewidencji dochodów Centrum oraz środków rozliczanych z funduszy poza budżetem zgodnie z zasadami określonymi ustawami o rachunkowości i finansach publicznych.
- Nadzór nad terminowością wpłacania należności.
- Weryfikacja kont należności z tytułu dochodów budżetowych z bieżącymi wpłatami.
- Współpraca z pracownikami Centrum Usług Społecznych w Kluczach w zakresie należności, wpłat, zwrotów nienależnie pobranych świadczeń zgodnie z wydanymi decyzjami i podpisanymi umowami.
- Monitoring terminowości przekazywania dochodów na konto Gminy Klucze i do Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego.
- Bieżąca współpraca z pracownikami Urzędu Gminy w Kluczach w celu weryfikacji odprowadzonych dochodów do Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego i dochodów przekazanych na konto Gminy Klucze z ujęciem w księgach rachunkowych.
- Wystawianie upomnień i tytułów wykonawczych dotyczących należności wynikających z decyzji o świadczeniach pomocy społecznej oraz z podpisanych umów.
- Sporządzanie sprawozdań jednostkowych w zakresie dochodów Centrum.
- Sporządzanie analiz, informacji oraz wymaganych sprawozdań statystycznych w zakresie prowadzonej ewidencji budżetowej i pozabudżetowej.
- Prowadzenie Księgi Inwentarzowej Centrum.
- Współpraca z Komisją Socjalną w zakresie spraw związanych z wykorzystaniem środków z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych.
- Obsługa systemu bankowości internetowej.
- Sporządzanie rachunków, not księgowych.
- Pomoc przy konstruowaniu budżetu w zakresie planowanych dochodów Centrum.
- Udział i pomoc przy realizacji projektów, programów oraz innych przedsięwzięć podejmowanych przez Centrum.
3. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
- praca na stanowisku: Podinspektor,
- miejsce pracy: Centrum Usług Społecznych w Kluczach, ul. Zawierciańska 16,
32-310 Klucze, - praca w pełnym wymiarze czasu pracy, na umowę o pracę,
- praca jednozmianowa,
- praca biurowa przy monitorze komputerowym.
4. Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych: 12,98%
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- curriculum vitae,
- list motywacyjny,
- kwestionariusz osobowy osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kserokopia aktualnego dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność (jeżeli kandydat ma orzeczony stopień niepełnosprawności lub orzeczony stopień niezdolności do pracy), które chce skorzystać z uprawnień, o których mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych (t.j. Dz.U. z 2022 r., poz.530),
- oświadczenie kandydata o posiadanym obywatelstwie,
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe wymagane do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze,
- kserokopie świadectw pracy z poprzednich miejsc pracy lub innych dokumentów potwierdzających okresy zatrudnienia, zaświadczeń o zatrudnieniu,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku określonym w ogłoszeniu o naborze na wolne stanowisko urzędnicze,
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych,
- oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach składanych w związku z naborem, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych,
- oświadczenie o wyrażeniu zgody na udostępnienie i przetwarzanie danych osobowych innych niż wymienione w art. 221 § 1 i § 3 Kodeksu pracy do celów rekrutacji w ramach naboru na stanowisko: Inspektor w Zespole finansowo-kadrowym,
- inne dokumenty, jeżeli obowiązek ich przedłożenia wynika z odrębnych przepisów.
Wymagane dokumenty, tj. CV i list motywacyjny powinny być opatrzone klauzulą:
,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (t.j., Dz.U. z 2019 r. poz. 1781), Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne Rozporządzenie o ochronie danych osobowych) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j., Dz. U. 2022 r., poz. 530) z własnoręcznym podpisem.
Dokumenty aplikacyjne i oświadczenia muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem
przez kandydata.
6. Termin i miejsce składania ofert upływa w dniu 26.02.2024 r. o godz. 08:00.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy:
1) przesyłać w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem
do korespondencji oraz numerem telefonu i dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor w Zespole finansowo-kadrowym” drogą pocztową na adres: Centrum Usług Społecznych w Kluczach, 32-310 Klucze, ul. Zawierciańska 16 (liczy się
2) składać osobiście w zamkniętych kopertach z podanym imieniem i nazwiskiem, adresem
do korespondencji oraz numerem telefonu i dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko: Podinspektor w Zespole finansowo-kadrowym” na dzienniku podawczym Centrum.
7. Informacje dodatkowe:
- Dokumenty, które wpłyną do Centrum Usług Społecznych w Kluczach po terminie, nie będą rozpatrywane.
- Dokumenty kandydata, który zostanie wyłoniony w wyniku rekrutacji zostaną dołączone do jego akt osobowych w momencie zatrudnienia.
- Dokumenty kandydatów nie zakwalifikowanych do dalszego etapu procesu naboru można odebrać osobiście w terminie 7 dni, jeżeli nie będą odebrane zostaną zniszczone w ciągu 30 dni od zakończenia procedury naboru. Z czynności zniszczenia dokumentów aplikacyjnych sporządza się protokół.
- Do oferty mogą być dołączone inne dokumenty, w tym opinie lub referencje z poprzednich miejsc pracy.
- Centrum Usług Społecznych w Kluczach zastrzega sobie prawo unieważnienia rekrutacji w części lub w całości z ważnych przyczyn. W przypadku nierozstrzygnięcia/unieważnienia rekrutacji złożone dokumenty są wydawane ich nadawcom albo komisyjne zniszczone.
- Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Społecznych w Kluczach oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Centrum.
- Wzory dokumentów wymienionych w pkt. 5 stanowią załączniki do niniejszego ogłoszenia oraz są do pobrania w wersji elektronicznej pod treścią ogłoszenia opublikowanego w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie internetowej Centrum Usług Społecznych w Kluczach.
8. Inne informacje:
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni telefonicznie o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.
Link do strony BIP : https://bip.malopolska.pl/cusklucze,a,2408531,dyrektor-centrum-uslug-spolecznych-w-kluczach-oglasza-nabor-kandydatow-na-wolne-stanowisko-urzednicz.html
Dokumenty do pobrania:
- Kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie
- Oświadczenie do celów rekrutacji w ramach naboru na wolne stanowisko urzędnicze
- Oświadczenie do celów rekrutacji-zdolność do czynności prawnych, umyślne przestępstwa
- Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych
- Oświadczenie kandydata o stanie zdrowia