Dostępność wstecz

Deklaracja dostępności

29 marca 2024

Deklaracja Dostępności

Centrum Usług Społecznych w Kluczach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja Dostępności dotyczy strony Centrum Usług Społecznych w Kluczach.

  • Data publikacji strony internetowej:
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej. Treści niedostępne Zamieszczone na stronie podmiotowej informacje, w postaci artykułów lub załączników, nie są dostępne cyfrowo w całości. Zamieszczone na stronie podmiotowej informacje, w postaci załączników są w formie skanów. Na podstronie, na której znajdują się ww. załączniki opisany jest alternatywny sposób dostępu.

Nadmierne koszty

Biorąc pod uwagę profil naszej działalności oraz brak dedykowanego specjalisty ds. dostępności cyfrowej, dokładamy wszelkich starań, aby nowe artykuły publikowane na naszej stronie internetowej były zgodne z wymogami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Przygotowanie Deklaracji Dostępności

Przygotowanie Deklaracji Dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB).

Raport z informacjami o somoocenie dostępności

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Strona podmiotowa WWW posiadają następujące ułatwienia: • podwyższony kontrast (czarne tło, żółte litery) • możliwość powiększenia wielkości liter na stronie • możliwość zwiększenia interlinii oraz odstępów pomiędzy literami • mapa strony • focus wokół elementów nawigacyjnych

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można używać standardowych skrótów klawiaturowych przeglądarki.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Monika Jochymek — mailowo m.jochymek@gmina-klucze.pl lub telefonicznie +48326428467.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę złóż listownie lub mailem:

Organ nadzorujący: Centrum Usług Społecznych w Kluczach,
Adres: Ul. Zawierciańska 16, 32-310 Klucze.,
mail: cus@gmina-klucze.pl,
telefon: +48326428467.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Opis dostępności architektonicznej

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Jednostka zapewnia dostępność komunikacyjną i informacyjną osobom ze szczególnymi potrzebami, w tym: Kontakt telefoniczny – istnieje możliwość skontaktowania się z urzędem telefonicznie. Numery telefonów są opublikowanew zakładce „Kontakt” . Kontakt elektroniczny – możliwe jest przesyłanie korespondencji za pośrednictwem poczty elektronicznej. Adres e-mail dostępny jest w zakładce „Kontakt” . Kontakt pisemny – wszelkie pisma i dokumenty można składać w formie papierowej w sekretariacie jednostki. Informacje o adresie i godzinach pracy urzędu są umieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej w zakładce „Kontakt”. Kontakt za pośrednictwem ePUAP/eDoreńczenia – osoby posiadające Profil Zaufany mogą składać wnioski i zapytania poprzez platformę ePUAP/GOV.pl. Wyjaśnienia w tekście łatwym do czytania (ETR) – na życzenie udzielamy informacji w prostym i zrozumiałym języku, dostosowanym do potrzeb osób z trudnościami w przetwarzaniu informacji.

Pozostałe aktualności

Skip to content