ZAPYTANIE OFERTOWE
Nr ISUP.260.9.2021
na świadczenie usług psychologicznych w projekcie „Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu Senior+” realizowanym w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 9. Region spójny społecznie, Działanie 9.2 Usługi społeczne i zdrowotne, Poddziałanie 9.2.3 Usługi opiekuńcze oraz interwencja kryzysowa – SPR z Europejskiego Funduszu Społecznego
I. ZAMAWIAJĄCY
NIP: 637-10-63-699
REGON: 003457310
Adres strony internetowej: www.ops.gmina-klucze.pl
Usługi świadczone będą w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach dostosowanych do pozostałych zajęć podopiecznych wg sporządzonego z góry comiesięcznego harmonogramu, w godzinach otwarcia Dziennego Domu Senior+ „Pustynna Oaza” w Chechle ul. Leśna 1 (8.00-16.00). Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia usług również w miejscu zamieszkania uczestnika Domu.
Przewiduje się:
1) świadczenie usługi psychologicznej w formie grupowej: 2 grupy po 3.5 h w miesiącu każda (1h = 45 min.)
2) świadczenie usługi psychologicznej w formie indywidualnej: każdy z uczestników po 1 h w miesiącu (1h = 60 min.; 25 uczestników x1h = 25h w miesiącu).
II. TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
- świadczenie usług psychologicznych polegających na udzielaniu (grupowych i indywidualnych) konsultacji, porad i wsparcia psychologicznego dla 25 uczestników Dziennego Domu Senior+ „Pustynna Oaza” w Chechle ul. Leśna 1;
- prowadzenie dokumentacji realizacji umowy, m.in. dzienniki zajęć, listy obecności.
85121270-6 – usługi psychiatryczne lub psychologiczne
IV. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY:
Liczy się data wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data nadania oferty przez Wykonawcę.
OFERTA NA ŚWIADCZENIE USŁUG PSYCHOLOGICZNYCH W RAMACH PROJEKTU „ZAPEWNIENIE FUNKCJONOWANIA DZIENNEGO DOMU SENIOR+”.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kluczach, 32-310 Klucze, ul. Zawierciańska 16, dziennik podawczy.
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kluczach, 32-310 Klucze, ul. Zawierciańska 16.
V. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
Termin wykonywania przedmiotu umowy – OD DNIA PODPISANIA UMOWY do 31.12.2022 r.
Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany terminów wykonania usługi zwłaszcza w przypadku, gdy decyzją Instytucji Zarządzającej czas trwania projektu pn. Zapewnienie funkcjonowania Dziennego Domu „Senior+”zostanie wydłużony.
VI. WYMAGANIA WOBEC WYKONAWCY
O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który spełnia poniższe warunki:
1. Wiedza i doświadczenie
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
2. Potencjał techniczny
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
3. Osoby zdolne do wykonania zamówienia
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą minimalne
poziomy zdolności w zakresie zdolności do wykonania zamówienia:
- posiadającą wykształcenie wyższe na kierunku psychologia.
4. Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie.
O udzielenie zamówienia na usługi mogą ubiegać się osoby fizyczne, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą lub osoby prawne/inne jednostki organizacyjne - spełniające warunki udziału dotyczące zdolności zawodowej.
VII. OCENA OFERT
Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:
A) Cena – 80%
B) Doświadczenie – 20%
Ad. A) Kryterium CENA
Maksymalna liczba punktów: 80 punktów.
W ramach kryterium „Cena” Zamawiający przyzna punktację według następującego wzoru:
Cmin.
Pbad.C = ----------- x 80%
Cbad.
gdzie:
P bad.C – punkty za kryterium „Cena” przyznane badanej ofercie
C min. – najniższa cena spośród ocenionych ofert
C bad. – cena oferty badanej
Wykonawca w przedłożonej ofercie wskazuje cenę ryczałtową, jednoznaczną, stałą i obejmującą wynagrodzenie brutto za 1 godzinę wykonania zamówienia.
Wynagrodzenie Wykonawcy będzie liczone jako iloczyn wynagrodzenia brutto za 1 godzinę i ilości godzin faktycznego wykonywania zamówienia.
Cena musi obejmować wszelkie koszty towarzyszące konieczne do poniesienia przez Wykonawcę z tytułu wykonania przedmiotu umowy (cena obejmuje wszystkie koszty i składniki niezbędne do wykonana przedmiotu zamówienia, w tym koszty ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego - w przypadku złożenia oferty przez osobę fizyczną niebędącą przedsiębiorcą. Zamawiający bowiem potrąci z niej zaliczkę na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz należne składki wynikające z ustawy o ubezpieczeniu społecznym oraz z ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym, w przypadku zaistnienia prawnego obowiązku w tym zakresie) i uwzględniać wszelkie czynności związane z terminową i prawidłową realizacją przedmiotu umowy.
Ad. B) Kryterium DOŚWIADCZENIE
Za spełnienie tego kryterium Zamawiający przyzna 20 punktów.
Punktacja zostanie przyznana za doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z poradnictwem psychologicznym w następujący sposób:
Doświadczenie w pracy na stanowiskach związanych z poradnictwem psychologicznym |
Liczba punktów |
Poniżej 1 roku |
5 pkt |
Powyżej 1 roku a powyżej 2 lat |
10 pkt |
Powyżej 2 lat |
20 pkt |
Łączna liczba punktów: ŁLP= LPC+ LPD
Jako najkorzystniejsza wybrana zostanie ta oferta niepodlegająca odrzuceniu (złożona przez Wykonawcę spełniającego warunki udziału w postępowaniu, niepodlegającego wykluczeniu), która spełni wymagania i uzyska największą liczbę punktów (zostanie najwyżej oceniona).
VIII. WYJAŚNIENIE TREŚCI ZAPYTANIA OFERTOWEGO
IX. WYKLUCZENIE WYKONAWCY
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia do oferty należy załączyć oświadczenia Oferenta:
- wobec Oferenta nie wszczęto postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości,
- Oferent nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne,
- Oferent nie jest osobą fizyczną prawomocnie skazaną za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego lub za inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
- Oferent nie jest osobą prawną, której urzędujących członków władz skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
- Oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej niezakłóconą realizację zamówienia,
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
X. TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ
Termin związania ofertą wynosi 30 dni.
XI. INFORMACJA W ZAKRESIE MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT WARIANTOWYCH
Zamawiający nie przewiduje możliwości składania ofert wariantowych.
XII. INFORMACJA W ZAKRESIE MOŻLIWOŚCI SKŁADANIA OFERT CZĘŚCIOWYCH
Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.
XIII. INFORMACJA O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
Informacja o wyniku naboru umieszczona zostanie na stronie internetowej Zamawiającego ops.gmina-klucze.pl, na stronie BIP Zamawiającego oraz w bazie konkurencyjności na stronie internetowej wskazanej w komunikacie ministra właściwego do spraw rozwoju przeznaczonej do zamieszczania zapytań ofertowych pod adresem:
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
XIV.
Wykonawca w treści przekazanej oferty winien wskazać cenę jaką proponuje za wykonanie przedmiotu zamówienia oraz załączyć do niej wymagane w niniejszym zapytaniu ofertowym informacje i dokumenty.
XV.
Zamawiający w toku procedury udzielenia zamówienia a najpóźniej do dnia otwarcia ofert ma prawo do zmiany treści zapytania ofertowego. Zamawiający publikuje informacje o zmianie odpowiednio do publikacji zapytania ofertowego.
XVI.
- okaże się, że posiadane przez niego środki nie wystarczą, aby sfinansować realizację zamawianej usługi,
- zapytanie ofertowe posiada wadę prawną, której wystąpienie powodowałoby negatywne dla Zamawiającego skutki, w tym konieczność zwrotu przekazanych Zamawiającemu środków publicznych,
- na skutek niemożliwej do przewidzenia w chwili ogłoszenia zapytania ofertowego okoliczności realizacja zamówionej usługi nie leży w interesie Zamawiającego.
XVII.
1) Wypełniony formularz oferty zgodny ze wzorem określonym w Załączniku nr 1 formularz oferty na świadczenie usług psychologicznych.
2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 2 do zapytania ofertowego oraz kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagań.
3) Oświadczenie Wykonawcy o braku powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą, zgodne ze wzorem określonym w Załączniku nr 3 do Zapytania ofertowego.
4) Załącznik nr 4 Wykaz umożliwiający dokonanie oceny oferty w ramach kryterium – doświadczenie Wykonawcy.
XVIII. WARUNKI ZMIANY UMOWY
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z wybranym w toku postępowania Wykonawcą w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia:
a) w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, na jego uzasadniony wniosek, pod warunkiem, że zmiana ta wynika z okoliczności, których Wykonawca nie mógł przewidzieć na etapie składania oferty i nie jest przez niego zawiniona;
b) opóźnień Zamawiającego w zakresie realizacji projektu;
c) konieczności wprowadzenia zmian w przedmiocie umowy na skutek okoliczności, których Zamawiający nie mógł obiektywnie przewidzieć w chwili zawarcia umowy o czas niezbędny do wprowadzenia tych zmian.
d) rezygnacji z części zadań, których wykonanie nie będzie konieczne lub będzie bezcelowe, w przypadku okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – o wartość niewykonanych zadań.
a) zmiany w obowiązujących przepisach prawa, mającej wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmiana sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
b) powstania nadzwyczajnych okoliczności, będących „siłą wyższą” skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy – jako siłę wyższą rozumie się wydarzenia i okoliczności nadzwyczajne, nieprzewidywalne, niezależne od woli którejkolwiek ze Stron umowy;
c) powstania nadzwyczajnych okoliczności niebędących „siłą wyższą”, grożących rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
d) w przypadku otrzymania decyzji od Instytucji Zarządzającej realizowanym projektem zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany.
Załączniki: