Grudzień 2018
31-12-2018
Informacja o nierozstrzygnięciu postępowania dotyczącego składania
ofert na zapytanie ofertowe nr 9
pn: „Usługa schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) , którymi ostatni adres zameldowania jest Gmina Klucze”.
Załączniki:
31-12-2018
Informacja o nierozstrzygnięciu postępowania dotyczącego składania
ofert na zapytanie ofertowe nr 8
pn: „Usługa schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z usługami opiekuńczymi”.
Załączniki:
Informacja o nierozstrzygnięciu postępowania dotyczącego składania
ofert na zapytanie ofertowe nr 11
pn: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - terapia logopedyczna”.
Załączniki:
Informacja o nierozstrzygnięciu postępowania dotyczącego składania
ofert na zapytanie ofertowe nr 7
pn: „Schronienie osób bezdomnych w ogrzewalni”.
Załączniki:
31-12-2018
Informacja o nierozstrzygnięciu postępowania dotyczącego składania
ofert na zapytanie ofertowe nr 10
pn: „Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - rehabilitacja ruchowa”.
Załączniki:
31-12-2018
Informacja o nierozstrzygnięciu postępowania dotyczącego składania
ofert na zapytanie ofertowe nr 6
pn: „Schronienie osób bezdomnych w noclegowni”.
Załączniki:
Informacja o rozstrzygnięciu otwartego konkursu ofert
na powierzenie realizacji w 2019 roku zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej
pn: „Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Klucze w 2019 roku”.
Załączniki:
28-12-2018
Informacja o rozstrzygnięciu otwartego konkursu ofert
na powierzenie realizacji w 2019 roku zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej
pn: „Obsługa dystrybucji żywności w Gminie Klucze w 2019 roku”.
Załączniki:
28-12-2018
Informacja o rozstrzygnięciu otwartego konkursu ofert
na powierzenie realizacji w 2019 roku zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej
pn:„Prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Klucze w 2019 roku”.
Załączniki:
28-12-2018
Informacja o rozstrzygnięciu otwartego konkursu ofert
na powierzenie realizacji w 2019 roku zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej
pn: „Posiłek w szkole i w domu”, zadanie z zakresu dożywiania dzieci i dorosłych z terenu Gminy Klucze w 2019 r.”
Załączniki:
24-12-2018
11-12-2018
Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osoby z zaburzeniami psychicznymi – terapia logopedyczna
Załączniki:
1. Zapytanie ofertowe nr 11 noclegownia
2. Załącznik nr 1
3. Załącznik nr 2
11-12-2018
Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osoby z zaburzeniami psychicznymi - rehabilitacja ruchowa
Załączniki:
1. Zapytanie ofertowe nr 10 noclegownia
2. Załącznik nr 1
3. Załącznik nr 2
11-12-2018
Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: schronienie dla osób bezdomnych ( kobiet i mężczyzn ), których ostatnim miejscem zameldowania jest Gmina Klucze
Załączniki:
1. Zapytanie ofertowe nr 9 noclegownia
2. Załącznik nr 1
3. Załącznik nr 2
11-12-2018
Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: usługa schronienia dla osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) z usługami opiekuńczymi
Załączniki:
1. Zapytanie ofertowe nr 8 noclegownia
2. Załącznik nr 1
3. Załącznik nr 2
11-12-2018
Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: schronienie dla osób bezdomnych w ogrzewalni
Załączniki:
1. Zapytanie ofertowe nr 7 noclegownia
2. Załącznik nr 1
3. Załącznik nr 2
11-12-2018
Zapytanie ofertowe
Rodzaj zamówienia: schronienie dla osób bezdomnych w noclegowni
Załączniki:
1. Zapytanie ofertowe nr 6 noclegownia
2. Załącznik nr 1
3. Załącznik nr 2
07-12-2018
Zaproszenie do udziału w pracach komisji konkursowej
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach w związku z ogłoszeniem otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych w zakresie pomocy społecznej w 2019 roku
zaprasza
organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018 r. poz.450 z późn. zm.)
do zgłaszania osób do udziału w pracach komisji konkursowej, które zostaną powołane do oceny złożonych ofert w ramach ogłoszonych konkursów ofert.
W pracach komisji konkursowej mogą brać udział osoby, które spełniają łącznie następujące kryteria:
Dyrektor, spośród złożonych zgłoszeń wyłoni kandydatów na członków komisji konkursowych.
Udział w pracach komisji jest nieodpłatny i za uczestnictwo w jej posiedzeniach członkom
nie przysługuje zwrot kosztów podróży. Spotkania komisji odbywają się w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kluczach w godzinach pracy urzędu.
Informacja o ogłoszonych konkursach jest dostępna:
Wypełniony i podpisany przez uprawnione osoby formularz zgłoszeniowy należy złożyć w sekretariacie Ośrodka Pomocy Społecznej, ul. Zawierciańska 12, 32-310 Klucze, w terminie
do dnia 21.12.2018 r. do godz. 15.00 (decyduje data i godzina wpływu do Ośrodka Pomocy Społecznej).
Formularz zgłoszeniowy jest do pobrania w Biuletynie Informacji Publicznej Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach, stronie internetowej Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach www.ops.gmina-klucze.pl lub w pokoju nr 16 w Ośrodku Pomocy Społecznej.
Szczegółowe informacje można uzyskać pod nr tel. 32 642 84 67 wew. 52
DYREKTOR
Ośrodka Pomocy Społecznej
w Kluczach
(-) Ryszard Kamionka
Konkurs ofert na obsługę dystrybucji żywności w 2019 r.
Konkurs ofert - Placówka Wsparcia Dziennego na 2019 r.
Konkurs ofert - Posiłek w szkole i w domu na 2019 r.
Konkursu Usługi opiekuńcze na 2019 r.
Zarządzenie o otwartym konkursie ofert na 2016 r.
Wrzesień 2018
14-09-2018
INFORMACJA o nierozstrzygnięciu - ogrzewalnia
INFORMACJA o nierozstrzygnięciu - noclegownia
Sierpień 2018
31-08-2018
INFORMACJA o rozstrzygnięciu postępowania
Informacja o rozstrzygnięciu postępowania dotyczącego składania ofert na zapewnienie osobom bezdomnym schronienia z usługami opiekuńczymi.
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące schronienie dla osób bezdomnych w noclegowni
31-08-2018
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach ogłasza zapytanie ofertowe dotyczące schronienie dla osób bezdomnych w noclegowni.
Załączniki:
1. Treść ogłoszenia
2. Oferta
3. Oświadczenie
ZAPYTANIE OFERTOWE dotyczące schronienie dla osób bezdomnych w ogrzewalni
31-08-2018
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach ogłasza zapytanie ofertowe dotyczące schronienie dla osób bezdomnych w ogrzewalni .
Załączniki:
1. Treść ogłoszenia
2. Oferta
3. Oświadczenie
Lipiec 2018
17-07-2018
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kluczach informuje, że od 01.07 do 31.12.2018 roku realizowany jest projekt pod nazwą: "Usłyszeć krzyk milczenia" w ramach Programu Osłonowego "Wspieranie Jednostek Samorządu Terytorialnego w Tworzeniu Systemu Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie" dzięki dofinansowaniu Ministerstwa Pracy i Polityki Społecznej.
W ramach projektu przewidziano następujące działania:
- diagnoza zjawiska przemocy na terenie Gminy Klucze; anonimowa ankieta
- uruchomienie grup wsparcia
- specjalistyczne poradnictwo
Dyżury będą pełnić specjaliści: psychoterapeuta, policjant, psycholog, terapeuta uzależnień, pracownik socjalny, prawnik w każdy czwartek w godzinach 15.30 - 17.30 w miesiącach wrzesień - grudzień 2018r.
ponadto przewidziano:
- szkolenia dla osób działających na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie
- debatę społeczną dla seniorów pt. "Usłyszeć krzyk milczenia"
- seans filmowy dla społeczności lokalnej o tematyce przemocy w rodzinie
JEŚLI DOZNAJESZ PRZEMOCY, JESTEŚ JEJ ŚWIADKIEM, NIE BĄDŹ OBOJĘTNY !!! PRZYJDŹ, ZADZWOŃ!
ZAPRASZAMY OSOBY CHĘTNE DO UDZIAŁU; KONTAKT OPS KLUCZE
NR. TEL. 32 642 84 67 32 642 94 01 WEWN. 42, 50
Informacja o wolnym miejscu pracy na stanowisku pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kluczach
17-07-2018
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach informuje o wolnym miejscu pracy na stanowisku pracownika socjalnego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kluczach, ul. Zawierciańska 12. Stanowisko pracy: Pracownik socjalny w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kluczach - pełny etat.
Czerwiec 2018
01-06-2018
Informacja o rozstrzygnięciu otwartego konkursu ofert
na powierzenie realizacji w 2018 roku zadania publicznego z zakresu pomocy społecznej
pn: „Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Klucze w 2018 roku”.
W odpowiedzi na ogłoszony w dniu 11.05.2018 r. konkurs ofert na powierzenie realizacji zadania publicznego w 2018 roku z zakresu pomocy społecznej pn: „Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Klucze w 2018 roku” do Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach wpłynęła 1 oferta:
Oferta spełniła wymogi formalne i merytoryczne. Oceny dokonała Komisja Konkursowa powołana Zarządzeniem Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach NR: AŚS.0210.11.2017 z dnia 30 maja 2018r.
Decyzją Dyrektora Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach Spółdzielnia Socjalna „MAŁOPOLANIN” została wybrana do realizacji w/w zadania. Na realizację zadania w 2018r. przeznaczona zostanie kwota 98.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt osiem tysięcy złotych 00/100).
Maj 2018
Zaproszenie do udziału w pracach komisji konkursowej
18-05-2018
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach w związku z ogłoszeniem otwartego konkursu ofert na realizację zadania publicznego w zakresie pomocy społecznej w 2018 roku zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018 r. poz.450) do zgłaszania osób do udziału w pracach komisji konkursowej, które zostaną powołane do oceny złożonych ofert w ramach ogłoszonego konkursu ofert.
OTWARTY KONKURS OFERT na
„Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Klucze w 2018 r."
11-05-2018
Do pobrania:
Konkurs ofert - usługi opiekuńcze na 2018 r. pobierz
Załącznik nr 1- oferta, harmonogram, kalkulacja pobierz
ZARZĄDZENIE DYREKTORA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KLUCZACH z dnia 11 maja 2018 r.
11-05-2018
Ogłoszenia otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej
a) powierzenie realizacji zadania pn.: „Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Klucze w 2018 r."
Szczegóły: pobierz
08-05-2018
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT.
KWIECIEŃ 2018
30-04-2018
Ogłoszenie o udzieleniu dotacji w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018.240) na realizację zadania ,,Usługi opiekuńcze na terenie Gminy Klucze".
Ośrodek Pomocy Społecznej w Kluczach informuje o udzieleniu dotacji w wysokości 10.000,00 zł dla Spółdzielni Socjalnej ,,MAŁOPOLANIN" ul. Źródlana 3, 32-310 Kolbark w okresie od dnia 02.05.2018r. do dnia 31.05.2018r.
19-04-2018
Ogłoszenie o możliwości zgłaszania uwag do oferty złożonej przez Spółdzielnię Socjalną ,,MAŁOPOLANIN” w trybie art. 19a ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2018r.450t.j).
03-04-2018
MARZEC 2018
29-03-2018
Aktywni zawodowo i społecznie
Zapraszamy do udziału w projekcie Aktywni zawodowo i społecznie realizowany jest w ramach IX osi priorytetowej Region spójny społecznie, 9.1 – Aktywna Integracja, poddziałanie 9.1.2 – Aktywna integracja projekty konkursowe, kwota dofinansowania projektu: 538 706,21 zł
Celem projektu jest aktywne włączenie 42 mieszkańców powiatu olkuskiego zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym oraz poprawa oraz wzmocnienie ich szans na zatrudnienie.
Do kogo adresowany jest projekt?
Projekt dedykowany jest pełnoletnim osobom, które zgodnie z Kodeksem Cywilnym zamieszkują teren powiatu olkuskiego oraz spełniają przynajmniej jedną z poniższych przesłanek:
W szczególności do projektu zapraszamy osoby niepełnosprawne, osoby bezrobotne, dla których ustalono III profil pomocy, osoby bezrobotne korzystające ze świadczeń pomocy społecznej.
W ramach projektu oferujemy:
Serdecznie zapraszamy na spotkanie informacyjno-promocyjne, które odbędzie się w dniu 27.02.2018 r. o godzinie 10.30 w Biurze projektu w Olkuszu ul. Szpitalna 5.
Nie czekaj zgłoś się już dziś!
Kiedy i gdzie można się zapisać?
I edycja projektu: 2018-01-01 - 2018-02-28
II edycja projektu: 2018-05-01 - 2018-06-30
Biuro projektu: Olkusz ul. Szpitalna 5
Załącznik:
TREŚĆ OGŁOSZENIA PDF.
STYCZEŃ 2018
Zapraszamy na rekrutacje prowadzoną na terenie Małopolski Zachodniej w sposób ciągły aż do zakwalifikowania planowanej liczby uczestników.
Projekt indywidualnej i kompleksowej aktywizacji zawodowo-edukacyjnej młodych mieszkańców Małopolski Zachodniej współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020
Grupą docelową naszego projektu stanowią młodzi w wieku 15-29 lat zamieszkujący tereny Małopolski Zachodniej (powiaty: olkuski, oświęcimski, wadowicki oraz chrzanowski), bierni zawodowo, którzy w danej chwili nie tworzą zasobów siły roboczej, nie uczestniczą w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym oraz nie szkolą się. Projekt kierujemy przede wszystkim do osób poniżej 24 roku życia, o niskich kwalifikacjach oraz z niepełnosprawnością.
W ramach projektu oferujemy:
GRUDZIEŃ 2017
WYNIKI OTWARTEGO KONKURSU OFERT
29-12-2017
Wyniki otwartego konkursu ofert
Wspieranie osób w podeszłym wieku w integracji z młodzieżą w 2018 roku zobacz
Prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Klucze w 2018 roku zobacz
Dożywianie osób dorosłych i ich rodzin z terenu Gminy Klucze w 2018 roku zobacz
Obsługa dystrybucji żywności w Gminie Klucze w 2018 roku zobacz
ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W PRACACH KOMISJI KONKURSOWEJ
13-12-2017
Dyrektor Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach w związku z ogłoszeniem otwartych
konkursów ofert na realizację zadań publicznych w zakresie pomocy społecznej w 2018 roku zaprasza organizacje pozarządowe oraz podmioty wymienione w art.3 ust.3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. z 2016 r. poz.1817 z późn. zm.) do zgłaszania osób do udziału w pracach komisji konkursowej, które zostaną powołane do oceny złożonych ofert w ramach ogłoszonych konkursów ofert.
OTWARTY KONKURS OFERT na
"Obsługę dystrybucji żywności w Gminie Klucze w 2018 roku"
6-12-2017
Do pobrania:
Konkurs ofert na obsługę dystrybucji żywności w 2018 roku pobierz
Załącznik nr 1- oferta, harmonogram, kalkulacja pobierz
OTWARTY KONKURS OFERT na
"Prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Klucze w 2018 roku"
6-12-2017
Do pobrania:
Konkurs ofert - Placówka Wsparcia Dziennego w 2018 r. pobierz
Załącznik nr 1 - oferta, harmonogram, kalkulacja pobierz
OTWARTY KONKURS OFERT na
"Wspieranie osób w podeszłym wieku w integracji z młodzieżą w 2018 roku"
6-12-2017
Do pobrania:
Konkurs ofert OWOSIM na 2018 r. pobierz
Załącznik nr 1- oferta, harmonogram, kalkulacja pobierz
OTWARTY KONKURS OFERT na
"Dożywianie osób dorosłych i ich rodzin z terenu Gminy Klucze w 2018 roku"
6-12-2017
Do pobrania:
Konkurs ofert - dożywianie na 2018 r. pobierz
Załącznik nr 1- oferta, harmonogram, kalkulacja pobierz
ZARZĄDZENIE DYREKTORA OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W KLUCZACH z dnia 06 grudnia 2017 r.
6-12-2017
Ogłoszenia otwartych konkursów ofert na realizację zadań publicznych z zakresu pomocy społecznej
a) powierzenie realizacji zadania pn.: „Dożywianie osób dorosłych i ich rodzin z terenu Gminy Klucze w 2018 roku”,
b) wsparcie realizacji zadania pn. „Wspieranie osób w podeszłym wieku w integracji z młodzieżą w 2018 roku”,
c) wsparcie realizacji zadania pn.: „Prowadzenie Placówki Wsparcia Dziennego na terenie Gminy Klucze w 2018 roku”
d) wsparcie realizacji zadania pn. : „Obsługa dystrybucji żywności w Gminie Klucze w 2018 r.”
Szczegóły: pobierz
PAŹDZIERNIK 2017
PROŚBA O WSPARCIE
18-10-2017
Przekazujemy serdeczną prośbę pana Adama Popławskiego o wsparcie na zakup egzoszkieletu.
Szczegóły: pobierz
WRZESIEŃ 2017
ODWOŁANIE NABORU NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
1-09-2017
Odwołanie naboru na wolne kierownicze stanowisko urzędnicze Głównego Księgowego w Ośrodku Pomocy Społecznej w Kluczach.
Szczegóły: pobierz
SIERPIEŃ 2017
NABÓR NA KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
22-08-2017
OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W KLUCZACH
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE KIEROWNICZE STANOWISKO URZĘDNICZE
Stanowisko Głównego księgowego
w wymiarze 1 etat.
Szczegóły oferty: pobierz
ANKIETA
7-08-2017
Szanowni Państwo !
Urząd Gminy Klucze zaprasza do wypełnienia ankiety, która pozwoli zbadać sytuację osób starszych oraz osób niepełnosprawnych i ich rodzin z gminy Klucze. W związku z pracami nad dokumentami strategicznymi, chcemy określić priorytetowe działania adresowane do tych grup społecznych, wynikające z potrzeb i oczekiwań mieszkańców. Choć ankieta dotyczy różnych sfer życia, pragniemy zaznaczyć, że nie wszystkie działania leżą w
kompetencjach Urzędu Gminy i nie na wszystko władze lokalne mają wpływ. Mamy jednak nadzieję, że zdobyta wiedza, pozwoli nakreślić szeroki obraz sytuacji i wyznaczyć kluczowe wyzwania w tym obszarze dla instytucji gminnych i partnerów społecznych.
Link do ankiety: przejdź do ankiety
LIPIEC 2017
12.07-2017
Centrum Edukacji SIGMA Sp. z o.o. wraz z Partnerem, zaprasza do udziału w projekcie Tarnowskie Centrum Kadr Białej Gospodarki realizowanego w ramach Działania 10.02, współfinansowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Projekt realizowany jest w okresie od 01.01.2017 - 31.12.2018.
W ramach projektu możesz skorzystać z:
• 4 – miesięcznego płatnego stażu zawodowego (1200 zł brutto/osobę)
• Zwrotu kosztów dojazdu na staż (100 zł/ m-c dla uczestnika)
• Szkolenia w zakresie kompetencji kluczowych tj.:
- prawo jazdy kat. B,
- w zakresie technologii informacyjno – komunikacyjnych,
- kurs pierwszej pomocy przedmedycznej.
• Warsztatów z zakresu makijażu i stylizacji paznokci.
• Doradztwa zawodowego (gdzie wykwalifikowani pracownicy pomogą Ci stworzyć m.in.
Twój indywidualny plan ścieżki zawodowej)
Do projektu zapraszamy uczniów szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe i ustawiczne, publiczne i niepubliczne szkoły ponadgimnazjalne lub placówki systemu oświaty prowadzące kształcenie zawodowe, a w szczególności obecnych jak i nowych słuchaczy CE SIGMA TARNÓW.
Zgłoś się już teraz – rekrutacja trwa! Aby dowiedzieć się, jak dołączyć do projektu skontaktuj się z CE
SIGMA :
Tel. 730 130 855
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
www.sigma.org.pl
https://www.facebook.com/ce.sigma/
MAJ 2017
29.05-2017
Telefon zaufania dla osób cierpiących z powodu uzależnień behawioralnych i ich bliskich.
Dzwoniąc pod ten numer można uzyskać informacje na temat uzależnień behawioralnych, poradę i wsparcie. Uzależnienia behawioralne stanowią duży problem zdrowia publicznego w dzisiejszych czasach, badania pokazują, że np. 1/4 młodych mężczyzn jest zagrożona uzależnieniem od gier na pieniądze, a 1/3 młodych kobiet jest zagrożona uzależnieniem od zakupów. Kiedy jeden z członków rodziny zaczyna wykazywać objawy uzależnienia zaczynają się kłótnie, często pojawia się przemoc, relacje rodzinne ulegają pogorszeniu lub rodzina rozpada się.
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
17-05-2017
Zapraszamy do składania ofert do przeprowadzenia kursów dla uczestników projektu „Perspektywa na jutro-aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Klucze zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Do pobrania:
Szczegóły oferty oraz formularz pobierz
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
17-05-2017
Zapraszamy do składania ofert do przeprowadzenia szkoleń dla uczestników projektu „Perspektywa na jutro-aktywizacja społeczna i zawodowa mieszkańców Gminy Klucze zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym” współfinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego na lata 2014-2020.
Do pobrania:
Szczegóły oferty oraz formularz pobierz
17.05-2017
Centrum Edukacji i Wsparcia RES-GEST w Rzeszowie rozpoczyna realizację projektu ,,Szansa na lepsze jutro”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Głównym celem projektu jest aktywizacja społeczna i zawodowa 30 osób niepełnosprawnych-głuchych/słabosłyszących zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym i utworzenie dla tych osób Centrum Integracji Społecznej, które powstanie w Tarnowie lub innym mieście woj. Małopolskiego. Powstanie CIS dla osób głuchych jest pierwszą taką inicjatywą w Polsce.
Czas trwania projektu 01.03.2017 r. do 31.03.2019 r. W ramach projektu będą realizowane zadania: poradnictwo psychologiczne, zawodowe, kursy: komputerowe, florystyczne, remontowo-budowlane, pośrednictwo pracy i staże zawodowe.
Plakat Szansa na lepsze jutro zobacz
17.05-2017
Ministerstwo Rozwoju przygotowuje po raz kolejny Dni Otwarte Funduszy Europejskich w dniach 18-21 maja 2017r.
Jest to wydarzenie o charakterze ogólnopolskim. W związku z tym, Związek Centralny Dzieła Kolpinga włączył się w tą akcję i dnia 18 maja 2017r. w godzinach 10:00- 14:00 w Urzędzie Miasta i Gminy Olkusz przy ul. Rynek 1 w Olkuszu będzie promował swoje dwa projekty aktywizacyjne „Tak, potrafię" oraz „Małopolskie Aktywne Kobiety", które realizuje na terenie Województwa Małopolskiego.
W programie przewidywane jest:
1. Prezentacja projektów „Tak, potrafię!" oraz „Małopolskie Aktywne Kobiety"
2. Stoisko z ulotkami i broszurami nt. projektów
3. Historia Dzieła Kolpinga w Polsce i na świecie
4. Testy kompetencji i preferencji zawodowych
5. Mały poczęstunek.
08-05-2017
08-05-2017
Szanowni Państwo
W związku z realizacją projektu: „Włącz się w obieg” realizowanego przez Wielkopolski Instytut Rozwoju Przedsiębiorczości i Edukacji Łukasz Dymek w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój na lata 2014 -2020, Oś I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2 Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, Poddziałanie 1.2.2 Wsparcie udzielone z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych zapraszane są kobiety od 15 do 29 roku życia, które są osobami bezrobotnymi nie zarejestrowanymi w urzędzie pracy, zamieszkujące woj. małopolskie ze wskazaniem na obszary wiejskie.
W ramach projektu każda uczestniczka skorzysta z indywidualnego planu działania. I etapem jest spotkanie z doradcą zawodowym, kolejnym etapem II są szkolenia. Każda uczestniczka wybiera szkolenie, które najbardziej spełnia jej oczekiwania. Do dyspozycji są szkolenia z:programowania ECCC, grafiki komputerowej ECCC, tworzenia aplikacji internetowych ECCC, pracownika biurowego ECDL. III etapem jest pośrednik pracy, który pomoże uczestniczkom znaleźć prace.
Każda uczestniczka projektu ma zagwarantowane wynagrodzenie szkoleniowe, opłacenie egzaminu zewnętrznego i certyfikatu, materiały szkoleniowe oraz zwrot kosztów dojazdu.
Biuro projektu mieści się w Krakowie na ul. Świętokrzyskiej 12 lok. 308.
Więcej informacji o projekcie znajdą Państwo na stronie www.wlaczsie.biuroprojektu.eu
MARZEC 2017
ZMIANA NA PLUS
28-03-2017
Zapraszamy do udziału w projekcie pn. "Zmiana na PLUS” adresowanego do osób pracujących przewidzianych do zwolnienia, zwolnionych z przyczyn zakładu pracy, zagrożonych zwolnieniem z pracy z przyczyn dotyczących zakładu pracy, odchodzących z rolnictwa posiadające gospodarstwo rolne o powierzchni powyżej 2 ha przeliczeniowych lub członkowie ich rodzin ubezpieczeni w KRUS.
Więcej informacji zobacz
ZAPROSZENIE DLA MAŁOPOLSKICH AKTYWNYCH KOBIET
23-03-2017
Zaproszenie do wzięcia udziału w:
Więcej informacji zobacz
PROGRAM POMOCY DZIECIOM
23-03-2017
Stypendia dla dzieci w ciężkim stanie klinicznym
Więcej informacji zobacz
CO WYBRAĆ? STOWARZYSZENIE, FUNDACJĘ, CZY SPÓŁDZIELNIĘ SOCJALNĄ?
3-03-2017
BIURO INICJATYW SPOŁECZNYCH zaprasza do udziału w spotkaniach pod tytułem
CO WYBRAĆ? STOWARZYSZENIE, FUNDACJĘ, CZY SPÓŁDZIELNIĘ SOCJALNĄ?
17 MARCA, piątek w godzinach 17:00 – 19:00
Miejska Biblioteka Publiczna
w Libiążu ul. Górnicza 11, Libiąż
21 MARCA, wtorek w godzinach 17:00 – 19:00
Agencja Rozwoju Małopolski Zachodniej ARMZ
w Chrzanowie ul. Grunwaldzka 5, Chrzanów
Jeśli zadajecie sobie takie pytania lub macie wątpliwości to na spotkaniach 17 marca w Libiążu a 21 marca w Chrzanowie, będzie można porozmawiać z animatorką MOWES.
Będzie mowa o tym jak zacząć i jak Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych może Wam pomóc do tego się przygotować.
Udział w spotkaniach jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona!
Podczas spotkań będzie można dowiedzieć się między innymi:
Na spotkania zapraszamy szczególnie mieszkańców Libiąża, Chrzanowa oraz powiatów chrzanowskiego, olkuskiego, oświęcimskiego i wadowickiego.
Spotkanie w Libiążu 17.03.2017 r. piątek w godzinach 17:00 do 19:00.
Rejestracja uczestników trwa do 14.03.2017 za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego
lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 15.00 tel. 12 418 00 77.
Spotkanie w Chrzanowie 21.03.2017 r. wtorek w godzinach 17:00 do 19:00.
Rejestracja uczestników trwa do 18.03.2017 za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego
lub telefonicznie od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00 – 15.00 tel. 12 418 00 77.
SERDECZNIE ZAPRASZAMY !
Informator pobierz
Plakat pobierz
BO JAK NIE MY TO KTO?”
2-03-2017
Firma ProBiznes Marta Krawczyk z siedzibą w Olkuszu realizuje projekt pn. „Bo jak nie my to kto?”. Projekt jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 8.2 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Małopolskiego.
Jeśli jesteś kobietą i chcesz:
Zgłoś się do udziału w BEZPŁATNYM projekcie.
Celem projektu jest aktywizacja zawodowa kobiet powyżej 30 roku życia, pozostających bez zatrudnienia i zamieszkujących w jednym z powiatów: miechowskim, olkuskim lub chrzanowskim.
W ramach projektu oferujemy:
1. Płatne staże zawodowe w wymiarze 5 miesięcy.
2. Indywidualne dobrane szkolenia w zawodach w zależności od potrzeb uczestnika.
3. Spotkania ze specjalistami: doradcą zawodowym, pośrednikiem pracy, psychologiem oraz
mentorem.
Dodatkowo oferujemy: zwrotu kosztów dojazdu i opieki nad dzieckiem do 7 lat bądź osobą zależną.
Do udziału w projekcie zapraszamy kobiety:
w tym szczególnie osoby:
Ostatnie wolne miejsca czekają na Ciebie!
Nie czekaj zgłoś się już dziś!
Zapraszamy na spotkanie informacyjne, które odbędzie się: 03.03.2017r. o godzinie 11.00 w Miejskim Ośrodku Pomocy Społecznej w Olkuszu al. 1000-lecia 15c.
Szczegółowe informacje są dostępne pod numerem telefonu: 784 036 561
lub w Biurze projektu przy ul. Króla Kazimierza Wielkiego 15 w Olkuszu,
e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
http://probiznes-olkusz.pl/
LUTY 2017
PODARUJ 1% PODATKU DLA DARIUSZA BAZANA
03-02-2017
Przekazujemy serdeczną prośbę pana Dariusza Bazana
o wsparcie poprzez przekazanie 1% swojego podatku:
„Jestem osobą niepełnosprawną od urodzenia z postępującym zanikiem mięśni kończyn dolnych z dużym przemieszczaniem się obecnie na górną część ciała. Od kilku lat poruszam się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Z każdą chwilą dolegliwość pogłębia się i coraz trudniej jest mi poruszać się samodzielnie.
Z tego też powodu mam bardzo zwiększone wydatki na rehabilitację, aby utrzymać się w miarę w jakiejś formie oraz jestem zmuszony sukcesywnie likwidować bariery architektoniczne w mieszkaniu i dostosować je do mojej
niepełnosprawności abym mógł w miarę normalnie poruszać się i bezpiecznie żyć i funkcjonować, ale nie mam na to wystarczającej sumy pieniędzy, ponieważ jestem na rencie inwalidzkiej, która nie jest zbyt wysoka.
Środki na ten cel zmuszony jestem szukać właśnie w taki sposób.
Proszę, zatem o podarowanie mi tego 1% podatku zamiast dać go do dyspozycji Urzędowi Skarbowemu.
Już teraz bardzo dziękuję za okazaną wyrozumiałość i za każdą kwotę przekazaną na mój cel.
Z poważaniem Dariusz Bazan
tel. kom. 603 277 308; e-mail:
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie obsługi JavaScript.
Jak przekazać 1% podatku?
Wypełniając odpowiednią rubrykę w rocznym zeznaniu podatkowym PIT (28, 36, 37, 38), należy wpisać:
Numer KRS:0000037904, a w sekcji Informacje uzupełniające pole „Cel szczegółowy 1%” koniecznie należy wpisać:
8225 BAZAN DARIUSZ
dokładnie w takiej kolejności i formacie (Nie używać znaków interpunkcyjnych. Bez tego opisu pieniądze trafią bezpośrednio do fundacji a nie dla konkretnej osoby).
Aby przekazać 1 procent podatku, wystarczy wpisać w zeznaniu rocznym w odpowiednim polu jego kwotę, numer wpisu do KRS organizacji pożytku publicznego oraz obowiązkowo pole informacje uzupełniające. Samym przelewem zajmie się urząd skarbowy.
Przez cały rok można wpłacać na konto:
Subkonto w Fundacji „Zdążyć z pomocą”
Numer konta:
(Bank Pekao S.A.)
41 1240 1037 1111 0010 1321 9362
lub
(Bank BPH S.A.)
15 1060 0076 0000 3310 0018 2615
Koniecznie z dopiskiem:
8225 BAZAN DARIUSZ – Darowizna na pomoc i ochronę zdrowia
(kolejność i format wpisywania opisu jest bardzo istotny gdyż bez tego opisu pieniądze trafią bezpośrednio do fundacji a nie dla konkretnej osoby).
Fundacja „Zdążyć z Pomocą”
ul. Łomiańska 5, 01-685 Warszawa
tel. 22 486 96 99 wew. 5 lub 6, faks 22 448 71 77
Strona internetowa:
http://dzieciom.pl/podopieczni/8225”
Podaruj 1% swojego podatku dla Dariusza Bazana zobacz
PODARUJ 1% PZN OLKUSZ
02-02-2017
APEL
Podaruj 1% PZN Olkusz
Polski Związek Niewidomych posiada status Organizacji Pożytku Publicznego.
Oznacza to, że osoby fizyczne mogą przekazać 1% swojego podatku dochodowego na rzecz naszej organizacji. Pozyskane środki finansowe przeznaczone będą na realizację celów statutowych, (aktywizację społeczną i zawodową naszych niewidomych.)
Koło PZN w Olkuszu działa na terenie Powiatu olkuskiego nieprzerwanie od ponad 1950 roku
Obejmujemy wsparciem osoby niewidome oraz słabowidzące niejednokrotnie obciążone dodatkową niepełnosprawnością. W PZN Olkusz pracujemy społecznie niosąc swoją postawą i zaangażowaniem pomoc nowo ociemniałym kolegom.
To tylko 1%, a tak wiele znaczy dla rehabilitacji osób niepełnosprawnych.
Ty też możesz pomóc wpisz nr KRS: 0000088851,
cel szczegółowy: PZN Koło Powiatowe Olkusz, Urząd Skarbowy dopełni za Ciebie resztę formalności.
ZOBACZ JAKIE TO PROSTE
Zarząd Koła PZN w Olkuszu przyszłym ofiarodawcom składa serdeczne podziękowania.
Podaruj 1% PZN Olkusz zobacz
PUNKT INTERWENCJI KRYZYSOWEJ
25-01-2017
Zapraszamy serdecznie do korzystania z oferty Punktu Interwencji Kryzysowej, działającego na terenie Ośrodka Pomocy Społecznej w Kluczach.
W ramach swoich działań, Punkt Interwencji Kryzysowej w Kluczach świadczy specjalistyczne poradnictwo:
W każdy czwartek (po wcześniejszych zapisach w pokoju nr 32, bądź pod nr tel. 32/642-84-67 lub 32/642-94-01) skorzystać można z porady prawnika, psychologa, pedagoga, kuratora sądowego, oraz pracownika socjalnego. Specjaliści dostępni są w godzinach: 15:30-17:30.
SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA "SERWIS" - REKRUTAJA
25-01-2017
Spółdzielnia socjalna „Serwis” prowadzić będzie rekrutację w dn. 6-10.02.2017 do projektu stażowo-szkoleniowego „Łamiemy bariery – młodzi niepełnosprawni samodzielni i aktywni na rynku pracy” w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020. Priorytet I. Osoby młode na rynku pracy, Działanie 1.2.Wsparcie osób młodych pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy 1.2.2. Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych.
Rekrutować mogą osoby niepełnosprawne spełniające następujące kryteria:
Dla Uczestników przewidziano staże zawodowe, które będą trwały średnio 6 miesięcy. Za udział w stażu przewidziane jest stypendium stażowe w wysokości 1280,26 zł brutto/mc. Dodatkowo Uczestnikom Projektu zostaną zwrócone koszty dojazdu na staże i szkolenia, które będą odbywać się poza miejscem zamieszkania. Pracodawcy przyjmujący stażystów nie będą ponosić żadnych kosztów zatrudnienia, a w dodatku sami zdecydują o wyborze odpowiedniej osoby.
W ramach Projektu Uczestnicy zostaną objęci: indywidualnym planem działania, poradnictwem zawodowym, pośrednictwem pracy, opieką trenera zatrudnienia wspieranego, a także asystenta osoby niepełnosprawnej.
Mogą również skorzystać z oferty szkoleniowej dostosowanej do indywidualnych potrzeb i możliwości Uczestników Projektu oraz potrzeb lokalnego rynku pracy. Szkolenia będą kończyć się egzaminem i uzyskaniem certyfikatu potwierdzającego uzyskane kwalifikacje lub uzyskaniem uprawnień do wykonywania zawodu unormowanych w rozporządzeniach właściwego ministra.
Rekrutacja prowadzona będzie w biurze na ul. Św. Anny 5, parter, 33-100 Tarnów, w godzinach od 9:00 do 15:00.
Rekrutacja, spotkania ze specjalistami oraz staże możliwe na terenie Myślenic
Szczegółowe informacje oraz kontakt w sprawie Projektu:
Małgorzata Zborowska
Agnieszka Jawor Tel. 510 964 917
www.mlodziniepelnosprawni.pl
Zgłoszenia do projektu przyjmowane będą w dniach 12-16.12.2016r. w godz. od 9:00 do 15:00 w biurze projektu w Tarnowie (ul. Św. Anny 5 na parterze).
ZAWODOWY KOMPAS - program zwiększania obecności osób młodych na małopolskim rynku pracy
19-01-2017
"ZAWODOWY KOMPAS - program zwiększania obecności osób młodych na małopolskim rynku pracy"
Projekt jest realizowany jest ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Poddziałania 1.2.2.
Wsparcie udzielane z Inicjatywy na rzecz zatrudnienia ludzi młodych Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020.
Projekt skierowany jest 69 osób młodych, niepracujących, które nie uczestniczą w kształceniu i szkoleniu, w wieku 18-29 lat zamieszkujących na obszarze woj. małopolskiego, wywodzących się wyłącznie z 3 podgrup znajdujących się w najtrudniejszej sytuacji na rynku pracy:
W projekcie można skorzystać z następujących form wsparcia:
Więcej informacji na temat projektu znajduje się na naszej stronie internetowej www.zawodowy.kompass-consulting.pl
a także pod numerem telefonu 504 827 342.
Zapraszamy do kontaktu.
PROJEKT „BO JAK NIE WY, TO KTO? – projekt indywidualnej i kompleksowej aktywizacji zawodowo-edukacyjnej młodych mieszkańców Małopolski Zachodniej.”
19-01-2017
JMM Mariusz Lewandowski realizuje projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 „BO JAK NIE WY, TO KTO? – projekt indywidualnej i kompleksowej aktywizacji zawodowo-edukacyjnej młodych mieszkańców Małopolski Zachodniej.”
Grupą docelową naszego projektu stanowią młode osoby w wieku 15-29 lat zamieszkujący tereny Małopolski Zachodniej (powiaty: olkuski, oświęcimski, wadowicki oraz chrzanowski), bierni zawodowo, którzy w danej chwili nie tworzą zasobów siły roboczej, nie uczestniczą w kształceniu formalnym w trybie stacjonarnym oraz nie szkolą się. Projekt kierujemy przede wszystkim do osób poniżej 24 roku życia, o niskich kwalifikacjach oraz z niepełnosprawnością.
Rekrutacja prowadzona będzie na terenie Małopolski Zachodniej w sposób ciągły aż do zakwalifikowania planowanej liczby uczestników,
nie dłużej jednak niż do 31 października 2017 roku.
W ramach projektu oferujemy:
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt z
Regionalnym Biurem Projektu znajdującym się w siedzibie Stowarzyszenia KLUCZ w Kolbarku,
ul. Źródlana 3, 32-310 Klucze,
czynnym w godzinach 8:00-15:00
lub telefonicznie: 791 332 900.
Więcej informacji na stronie internetowej projektu: www.jmm.net.pl/jakniewytokto
DOFINANSOWANIE NA REALIZACJĘ PROJEKTU
18-01-2017
Mamy przyjemność poinformować, że Małopolski Ośrodek Wsparcia Ekonomii Społecznej (MOWES), którego liderem jest Fundacja Gospodarki i Administracji Publicznej, a partnerami: Agencja Rozwoju Małopolski Zachodniej S.A., Fundacja Biuro Inicjatyw Społecznych, FRDL Małopolski Instytut Samorządu Terytorialnego i Administracji, Spółdzielnia Socjalna OPOKA oraz Związek Lustracyjny Spółdzielni Pracy otrzymał dofinansowanie na realizację projektu: ,,MOWES- Małopolski Ośrodek Ekonomii Społecznej- Małopolska Zachodnia”.